۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۲۵۷۲۹
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

لزوم معرفی الگوهای طراز انقلاب به نسل امروز

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یکی از مشکلات جامعه امروز این است که الگوهای ما در طراز انقلاب مطرح نشدند افزود: ما نباید به دنبال قهرمانان در افسانه‌ها باشیم چون ما خودمان دلیرمردانی داریم که قهرمان واقعی هستند.
لزوم معرفی الگوهای طراز انقلاب به نسل امروز
به گزارش جهانبین نیوز، سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، در آیین تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال ضمن تبریک بسیج اظهار کرد: باید بسیج را بهتر شناخت و اساس فلسفه وجودی بسیج را به دیگران معرفی کرد.

وی با بیان اینکه بسیج از اول تا امروز در همه میدان‌ها خصوصا میدان عمل دیده شد و کار بسیج به هیچ عنوان کار شعاری نبوده است تاکید کرد: حضور بسیج در همه عرصه‌ها چشم‌گیر بوده و همه مردم ایران با همه وجود این حضور را لمس کرده‌اند.

محمدسلیمانی با تاکیدبر اینکه مردم کار عملی بسیج را در عرصه‌های هنری، سازندگی، اقتصادی، فرهنگی و... دیدند ادامه داد: آنچه که در مورد بسیج کمتر مورد توجه قرار گرفت عقبه و پشتوانه فکری است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بیان داشت: بسیج یک حرکت احساسی نیست اینکه بسیج را حرکتی احساسی بدانیم در واقع در حق بسیج جفا کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه بسیج یک اندیشه، فکر، منطق و یک منظومه فکری است خاطرنشان کرد: هرکدام از این کلیدواژه‌ها ما را به یکی از ابعاد و فلسفه وجودی بسیج می‌رساند.

محمدسلیمانی منطقی را که پشت بسیج قرار دارد منطقی قوی عنوان و اضافه کرد: این منطق اگر با عمل همراه شود غوغا می‌کند و حوادث شگفت‌آوری را خلق می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: تفکری که قاعده و پشتوانه بسیج است مسئولیت الهی بوده و پایه اعتقادی بسیج اعتقاد به مسئولیت انسان در مقابل خدا است.

محمدسلیمانی نقطه مقابل بسیج را بی‌مسئولیتی، ندانم‌کاری و... دانست و تاکید کرد: دومین پایه بسیج در این بین بصیرت و روشن‌بینی یعنی شناخت زمان، نیاز اولویت‌ها و دوست و دشمن مکمل پایه‌های بسیج است و اگر ما بصیرت و روشن‌بینی نداشته باشیم و زمان، اولویت‌ها، دوست و دشمن را نشناسیم بصیرت لازم را هم نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در زمان جنگ همه علائم و نمادهای جنگ قابل رویت و مشهود بود بیان داشت: اما امروز جنگی در حال وقوع است که در آن نه صدای توپ و تانک به گوش می‌رسد و نه علائمی دارد، جنگی آرام و در کنار ما در حال رخ دادن است.

محمدسلیمانی جنگ فرهنگی یا به تعبیر مقام معظم رهبری ناتوی فرهنگی را بسیار خطرناک عنوان و گفت: در کنگره شهدای این استان رسانه و خبرنگاران در نقطه‌ای که درست در مقابل جنگ فرهنگی قرار داشت عمل کردند و در این مبارزه گامی بزرگ برداشتند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری نیاز امروز کشور را داشتن الگوهای صادق، قابل درک، ملموس و قابل دست یافت دانست و خاطرنشان کرد: باید مردم این الگوها را در اختیار داشته باشند تا بتوانند خودشان را به آن‌ها نزدیک کنند.

وی بیان داشت: یکی از مشکلات جامعه امروز این است که الگوهای ما در طراز انقلاب مطرح نشدند و به جای آن کسانی دیگر که هیچ سنخیتی با جامعه ندارند الگو قرار گرفتند.

محمدسلیمانی تاکید کرد: ما نباید به دنبال قهرمانان در افسانه‌ها باشیم چون ما خودمان دلیرمردانی داریم که قهرمان واقعی هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدایی چون شهید سلیمانی و شهید همدانی نمونه‌های بارزی هستند که باید الگوی جوانان قرار گیرند.

گفتنی است در انتهای این برنامه از خبرنگاران فعال در کنگره ۲۴۰۰ شهید چهارمحال و بختیاری با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۰:۰۶

27 Dec 2019